Hoofdkantoor

Openingstijden hoofdkantoor

Onze balie is geopend op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 16.00 uur.
Maak hier online een afspraak. Dit voorkomt dat je lang moet wachten als je langskomt.

• Wil je een specifieke medewerker spreken, neem dan contact met ons op
• Voor algemene zaken is het contactformulier, bellen of chatten sneller en hoef je niet naar ons kantoor te komen

Voor de volgende zaken is het niet meer mogelijk om je te helpen op ons kantoor:

• Het betalen van de huur (pinnen) voor huurbetalingen, dit kan uitsluitend nog via automatische incasso, periodieke overschrijving of digitale acceptgiro
• Het inleveren van documenten t.b.v. een huurwoning. Dit kan alleen nog digitaal.

Wat kun je regelen op ons hoofdkantoor?

  • Huurcontract tekenen (op afspraak)
  • Een gesprek met een van onze medewerkers (op afspraak)

Bereikbaarheid 

Ons hoofdkantoor is goed bereikbaar met het openbaar vervoer of de fiets. Kom je met de auto? Bekijk hier de parkeerzones in de buurt van de Arlandaweg.

Huisregels

Kom je langs op ons kantoor? Lees dan onze huisregels.

Adres

Arlandaweg 88
1043 EX Amsterdam

Openingstijden balie

Maandag t/m vrijdag
09.00 tot 16.00 uur

Telefoon

(020) 6 801 801 van 9.00 tot 16.00 uur
Voor spoedgevallen zijn we de hele dag telefonisch bereikbaar

Chatten met een medewerker

Van 09.00 tot 16.00 uur via de knop op deze website

Routebeschrijving