Technisch administratief medewerker/ opzichter (tijdelijk voor 1 jaar)

Ouderkerk a/d Amstel Solliciteer

Jij kan de ster zijn van dit verhaal! Samen met ruim 650 collega’s heb je rechtstreeks invloed op hoe Amsterdam zich in de komende jaren gaat ontwikkelen. Elke dag, in een omgeving die net zo levendig is als onze stad. Kom werken bij één van de grootste woningcorporaties van Nederland en ontdek hoe jij impact kunt maken. Wij zijn Eigen Haard. Bij ons werk je hybride in een creatieve omgeving. Je krijgt een persoonlijk opleidingsbudget en we hebben flexibele werktijden. Maar er is nog veel meer. Kom jij ons helpen om onze klanten een goed thuis te bieden? 

 
Voor ons project SHOE (Samen Huurder Op Eén) zijn we op zoek naar een tijdelijke 
 

Technisch administratief medewerker/opzichter 
Ouderkerk a/d Amstel 
36 uur 

voor de periode van één jaar  

 
Dit is jouw baan 

Als technisch administratief medewerker, ook wel technisch opzichter genoemd, draag jij je steentje bij aan een maximale klanttevredenheid en zet je daar (binnen de kaders) dagelijks voor in. 

Wat doe jij dan zoal? 

  • Je onderneemt actie naar aanleiding van meldingen door de afdeling Klantcontact, of na inspectie van de Kwaliteitsregisseur. Meestal gaat het om een reparatieverzoek van een huurder; 
  • Je bent verantwoordelijk voor een goede afloop van de aan jou toegekende werkzaamheden en draagt zorg voor een optimale begeleiding van de huurder in het hele proces; 
  • Je houdt toezicht op uitgevoerde werkzaamheden; 
  • Onderhouden van een goede relatie met Keten- en Contractpartners en bewaken van de voortgang en de resultaten; 
  • Je kunt, voor de uitvoering van eventuele werkzaamheden, de Kwaliteitsregisseur in de betreffende regio inplannen of een externe partij inschakelen; 
  • Jij levert een proactieve bijdrage aan het continu verbeteren van onze processen. 

Kortom: jij bent eigenaar van het huurdersverzoek van A tot Z en je laat niet los totdat de kwestie naar tevredenheid van de huurder is opgelost. Je zoekt actief de samenwerking met collega’s en externe partijen en zorgt ervoor, dat de huurder continu op de hoogte is van de voortgang 

Dit is jouw team 

Jij maakt onderdeel uit van de divisie Vastgoedbeheer en de afdeling technische administratie waar medewerkers huurcommissie- en schadezaken werkzaam zijn. Ook werken er op deze afdeling meerdere kwaliteitsregisseurs dagelijks- en mutatieonderhoud en enkele technisch opzichters die voor de administratieve ondersteuning zorgen. Je valt onder de verantwoordelijkheid van de regiomanager dagelijks onderhoud in Ouderkerk a/d Amstel. 

Waarom jij onze nieuwe collega bent 

  • Je beschikt over mbo werk- en denkniveau en administratieve werkervaring; 
  • Je bent klant- en oplossingsgericht zowel naar je interne als je externe klant; 
  • Bij voorkeur heb je kennis van de systemen Empire en Umbrella 
  • Bij voorkeur heb je een bouwtechnische achtergrond 
  • In een dynamische werkomgeving gedij je goed en geeft je een positieve mindset; 
  • Je voelt je verantwoordelijk voor het welzijn van onze huurders 
  • Jij werkt nauwkeurig, bewaakt jouw planning en je grijpt op tijd in als dat nodig is; 
  • Je bent communicatief (mondeling en schriftelijk) zeer vaardig en constructief kritisch met een gezonde dosis overtuigingskracht 

Dit krijg je van ons en ook nog fijne extra's  

  • Een aantrekkelijk salaris afhankelijke van ervaring binnen schaal F/G van de cao Woondiensten (€2.952 tot €4.278 op basis van een 36-urige werkweek). 
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 6% 
  • Een persoonlijk opleidingsbudget van € 900,- per jaar op fulltimebasis. 
  • Mogelijkheid tot wendbaar werken met daarbij horende reiskosten- of thuiswerkvergoeding 
  • Sportfaciliteiten op het hoofdkantoor maar ook online 
  • Bedrijfsfeesten, borrels en actieve personeelsvereniging 
  • Mogelijkheid tot bijkopen van vakantiedagen of omruilen van een nationale feestdag voor een voor jouw feestelijke dag. 
  • Je draagt bij aan woongeluk in de metropoolregio Amsterdam. 

Maak werk van deze vacature 

  • Solliciteer nu via de button bij deze vacature. Sollicitaties via e-mail kunnen niet in behandeling genomen worden.
  • Je kunt je motivatie richten aan Sascha Vossestein en Rinie Bakker, teamcoördinatoren Dagelijks Onderhoud. 

Liever eerst nog wat meer informatie? 

  • Neem dan contact op met Rinie Bakker via tel. 06 57744035 of rbakker@eigenhaard.nl of Sascha Vossestein tel. 0682431390 of s.vossestein@eigenhaard.nl 
  • Of solliciteren@eigenhaard.nl als je vraag betrekking heeft op de sollicitatieprocedure. 
  •  
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.