Senior Projectleider Planmatig Onderhoud VvE's

32 uur Solliciteer

Wat goed dat je dit leest. Ben jij klaar voor een volgende stap? Ontdek hoe je bij ons impact kunt maken. Je hebt rechtsreeks invloed op hoe (groot) Amsterdam zich in de komende jaren gaat ontwikkelen. Hoe tof is dat! Kom jij ons helpen om onze klanten een goed thuis te bieden?  

 

Wij zijn Arlanda VvE Beheer. We vormen een gevarieerd team met 35 leuke mensen en we verzorgen de dienstverlening aan bijna 300 VvE’s in de regio Amsterdam onder de paraplu van Woningstichting Eigen Haard. Als woningcorporatie maken wij werk van Mokum en haar randgemeenten. Elke dag, in een omgeving die net zo levendig is als onze stad. We helpen en vertrouwen elkaar, maar we houden elkaar ook scherp. Er is altijd ruimte om jezelf te zijn en om eigen ideeën te realiseren. 

Op dit moment zijn we op zoek naar een

Senior projectleider Planmatig Onderhoud VvE's

 Amsterdam- 32 uur

 

Dit is jouw baan

Met een ambitieuze en vooruitstrevende instelling werken we o.a. aan het planmatig onderhoud voor onze VvE’s. Samen met de besturen ontwikkelen we de plannen en zien we toe op een goede uitvoering.

Waar ligt de focus? Uitgangspunt zijn goede afspraken met de eigenaren (waaronder Eigen Haard) en het bestuur van de VvE en daarnaast oog voor de huurders. De VvE verwacht van ons deskundige en proactieve ondersteuning. Elke VvE heeft zijn eigen bijzonderheden. Reken dus niet op gebaande paden! Geen dag hetzelfde, elk project weer andere bijzonderheden, veel hectiek, eigen verantwoordelijkheid, jong ambitieus team, geen geprogrammeerde werkprocessen, steeds blijven nadenken over de kwaliteit van je werk.

Samen met onder andere de accountmanager(s) VvE werk je in een beheerteam met een portefeuille van ongeveer 75 VvE’s. Jouw taken betreffen het planmatig onderhoud van deze VvE’s. Je begeleidt groot onderhoudsprojecten volledig zelf of besteedt taken uit aan externen. In dat laatste geval zorg je voor de aansturing van deze externen. Tevens bereid je de besluiten die een VvE moet nemen in het kader van planmatig onderhoud voor. Je checkt de meerjarenbegroting en de onderhoudsstaat van de gebouwen.

Als senior ondersteun je de teamcoördinator door het bewaken van afgesproken processen, het managen van projecten, kwaliteit van de geleverde diensten en binnen het team ben je vraagbaak en coach voor collega’s.

  • Je draagt zorg voor voorbereiding, aanbesteding, uitvoering en toezicht van planmatige onderhoudsprojecten en duurzaamheidsprojecten;
  • Je verzamelt de nodige informatie, zorgt voor een werkomschrijving, je selecteert aannemers, voert prijsonderhandelingen, organiseert de gunning;
  • Je ziet toe op de uitvoering, oplevering en de nazorg. Alles in samenspraak met de vertegenwoordiging vanuit de VvE;
  • Ook de administratie rond het project is jouw verantwoordelijkheid. Archiveren van alle stukken, controleren van facturen enz.
  • Jij staat je mannetje als de ‘spin in het web’ bij de projecten. Je neemt verantwoordelijkheid voor het proces, de sturing en de eindresultaten;
  • Je bent aanspreekpunt voor eigenaren en besturen als het gaat om onderhoudsprojecten in jouw portefeuille
  • Je bent tevens klankbord, vraagbaak en sparring-partner voor je collega’s.

Dit is jouw team

We vormen een gevarieerd team met 35 leuke mensen en we verzorgen de dienstverlening aan bijna 300 VvE’s in de regio Amsterdam onder de paraplu van Woningstichting Eigen Haard. Lef, innovatief en verbinden zijn onze kernwaarden. Dit blijkt uit de wijze waarop we de projecten aanpakken. Je krijgt hier als projectleider de ruimte om binnen de gegeven kaders eigen initiatieven te ontplooien die ons verder helpen in onze ambities. Samen met onder andere de accountmanager(s) VvE werk je in een beheerteam met een portefeuille van ongeveer 75 VvE’s.

Waarom jij (hopelijk) onze nieuwe collega bent

  • Je hebt altijd een positieve insteek;
  • Je hebt HBO niveau, bij voorkeur technische bedrijfskunde of bouwkunde;
  • Je werkt procesmatig en creëert overzicht;
  • Je hebt uitstekende ‘skills’ op het vlak van communicatie en doelgerichte samenwerking en neemt verantwoordelijkheid;
  • Je bent zelfstandig, klant- en resultaatgericht werkzaam in ‘jouw’ projecten;
  • Je hebt een natuurlijk overwicht, bent jong van geest en ondernemend, een creatief denker;
  • Je hebt ervaring in het leiden van onderhoudsprojecten en bouwkundig neem je veel kennis van zaken mee waarmee je instaat bent om oplossingen voor  bouwkundige knelpunten aan te dragen;
  • Je communiceert gemakkelijk met professionals zowel als met bewoners en besturen, managet verwachtingen en je hebt voortdurend oog voor klanttevredenheid.

Dit krijg je van ons en fijne extra’s 

Werken vanuit je eigen huis, een persoonlijk opleidingsbudget van € 900,- per jaar en flexibele werktijden. Samen zorgen we ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Ons kantoor is zo ingericht dat je altijd een plek vindt waar jij je prettig voelt. Bij ons heb je alle mogelijkheden om te ontwikkelen en je eigen carrière pad te kiezen. Maar er is nog veel meer. We hebben ook een eigen sportschool om je gedachten te verzetten en even actief bezig te zijn.  

  • Naast een salaris in schaal I of J (afhankelijk van ervaring max € 5.897,-) bruto per maand o.b.v. van een 36-urige werkweek (cao Woondiensten) ook een vaste eindejaarsuitkering van 6%.
  • Thuiswerkvergoeding van € 2,35 per dag en een reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer.
  • Voor het woon-werk verkeer en de zakelijke ritten kan je in deze functie gebruik maken van een leaseauto.
  • Je krijgt een telefoon en laptop van de zaak. Ook spullen voor thuiswerken regelen we voor je.
  • Bij ons heb je de mogelijkheid om feestdagen te ruilen: ruil je verlof op Hemelvaart en Tweede Pinksterdag om voor dagen die juist voor jou feestelijk zijn.
  • Wil je wat vaker op vakantie? Geen probleem. Bij ons kun je ook extra vakantiedagen kopen.  
  • Ons hoofdkantoor zit in de bruisende stadswijk Sloterdijk waar je kunt genieten van onze heerlijke dagelijks vers bereide lunch.

Hier kom je terecht  

Je gaat werk maken van Mokum. Samen met onze enthousiaste collega’s willen we alles doen voor een blije klant. Jij ook?  
 
We helpen en vertrouwen elkaar, maar we houden elkaar ook scherp. Er is altijd ruimte om jezelf te zijn en om eigen ideeën te realiseren. 

Maak werk van deze vacature!

  • Solliciteer dan nu via de button bij deze vacature. Sollicitaties via e-mail kunnen niet in behandeling genomen worden.
  • Je kunt je motivatie richten aan Patrick Grosbois, Teamcoordinator Arlanda VvE beheer.

Liever eerst nog wat meer informatie?

  • Neem dan contact op met Patrick Grosbois via tel. 06-33036546 of p.grosbois@ArlandaVvEbeheer.nl
  • Of bel/mail met Susan Saracino van de afdeling HR/ Werving & Selectie via tel.nr 06-51341183 of solliciteren@eigenhaard.nl als je vraag betrekking heeft op de sollicitatieprocedure.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.